Najczęściej zadawane pytania

Jak otrzymać pożyczkę ?
  1. Wypełnij formularz rejestracyjny, wybierz kwotę pożyczki oraz termin.
  2. DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO: potwierdź,  że konto bankowe należy do Ciebie bezpieczną usługą INSTANTOR, lub zadzwoń na numer: 22 380 01 02. Pomożemy Ci dokonać poprawnej identyfikacji z pomocą przelewu 0,01 zł.
  3. Kiedy tylko Twój rachunek bankowy zostanie potwierdzony, przeanalizujemy Twój wniosek o pożyczkę i poinformujemy Cię o decyzji.
  4. Jeśli pożyczka zostanie zatwierdzona, otrzymasz pieniądze na konto bankowe. Czas transferu zależy od banku, w którym masz rachunek bankowy.

Chcesz złożyć wniosek o kolejną pożyczkę? Nic prostszego - zaloguj się na swój profil w prawym górnym rogu lub zadzwoń do nas: 223800102 lub 223800149

Jak spłacić pożyczkę?

Przed terminem spłaty wyślemy do Ciebie przypomnienie poprzez wiadomości e-mail i SMS ze szczegółami spłaty pożyczki.
Spłaty pożyczki lub opłaty za refinansowanie możesz dokonać za pośrednictwem banku internetowego lub w dowolnym banku, odwiedzając oddział osobiście.


Dane Bankowe: Wandoo Finance Sp. z o.o.

Millennium: 96 1160 2202 0000 0003 0859 9726 
mBank: 47 1140 2105 0000 4920 2100 1001 
PKO BP: 37 1020 1055 0000 9002 0374 0396 
Pekao SA: 72 1240 6218 1111 0010 6936 6908 
SANTANDER / BZ WBK: 94 1090 2851 0000 0001 3317 1659 
Alior: 70 2490 0005 0000 4520 4451 5066

Tytuł przelewu: Spłata XXXX (numer pożyczki)

Tytuł dla refinansowania: Refinansowanie XXXX (numer pożyczki) 

Dlaczego warto wybrać Wandoo.pl?

Istnieje wiele powodów, dla których warto wybrać Wandoo.pl.

  • Proponujemy odroczenie spłaty pożyczki z opcją refinansowania, jeśli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w terminie.
  • Sprawdzenie wniosku o pożyczkę zazwyczaj odbywa się w ciągu zaledwie kilku minut, co oznacza, że otrzymasz pieniądze tak szybko, jak jest to możliwe.
  • Dla stałych Klientów oferujemy rabaty w naszym Programie Lojalnościowym - nawet do 50% 
Ile mogę pożyczyć?

Po raz pierwszy możesz pożyczyć do 3000 zł. Jeśli spłacisz pożyczkę w terminie, kolejną pożyczkę będziesz mógł otrzymać nawet do 8000 zł.

Prowizja będzie widoczna w kalkulatorze pożyczkowym po wybraniu kwoty pożyczki i okresu, który Cię interesuje. Pamiętaj, że dla stałych Klientów oferujemy Rabaty!

W jaki sposób mogę otrzymać pieniądze?
  • Jeśli jest to Twoja pierwsza pożyczka, najpierw należy wybrać kwotę pożyczki i termin płatności, a następnie wypełnić formularz rejestracyjny. Po wypełnieniu formularza, otrzymasz instrukcje jak dokonać opłaty za rejestrację konta użytkownika ze swojego rachunku bankowego. Gdy wpłata zostanie zaksięgowana, przeanalizujemy Twój wniosek i poinformujemy Cię o decyzji. W przypadku zatwierdzenia otrzymasz kwotę pożyczki na konto bankowe.
  • Jeśli jest to Twoja kolejna pożyczka, zaloguj się do swojego profilu, podaj kwotę pożyczki oraz termin i potwierdź swoją aplikację. Rozpatrzymy wniosek i poinformujemy Cię o decyzji. W przypadku zatwierdzenia otrzymasz kwotę pożyczki na konto bankowe tak szybko jak to będzie możliwe.

Po kolejną pożyczkę możesz też do nas zadzwonić: 223800102 lub 223800149

Kto może otrzymać pożyczkę ?

Aby otrzymać pożyczkę:

  1. Musisz mieszkać w Polsce i mieścić się w przedziale wiekowym 20-72 lat.
  2. Nie możesz posiadać opóźnień w spłatach kredytów lub widnieć w rejestrze dłużników.
  3. Musisz posiadać konto bankowe i telefon komórkowy.
Masz problem z zalogowaniem do profilu?

Jeśli jesteś już naszym Klientem możesz zalogować się na swój profil w prawym górnym rogu strony.

Jako loginu użyj adresu email podanego przy rejestracji, następnie wpisz hasło, które ustawiłeś podczas rejestracji.

Jeśli nie pamiętasz hasła - użyj opcji przypomnienia - hasło wyślemy na Twój adres mailowy. W przypadku, gdy nie otrzymasz od nas wiadomości sprawdź czy nie ma jej w folderze Spam. Jeśli nadal nie masz maila - napisz do nas krótką wiadomość na adres info@wandoo.pl – sprawdzimy co się stało.

Jak długo trwa procesowanie mojego wniosku o pożyczkę?

Decyzja o wydaniu pożyczki zostanie zrealizowana nawet w ciągu kilku minut od momentu otrzymania zakończonej aplikacji.

W jaki sposób mogę sprawdzić, czy mój wniosek o pożyczkę został zaakceptowany?

Informację o decyzji otrzymasz telefonicznie lub poprzez e-mail i SMS.

Kiedy mój przelew zostanie zaksięgowany?

Godziny realizacji sesji wychodzących i przychodzących w różnych bankach.
Tabela ma charakter informacyjny. Wandoo.pl nie ponosi odpowiedzialności za zmiany w regulaminach usług prezentowanych banków.

Bank I sesja przychodząca I sesja wychodząca Inne
Alior Bank 11:00 08:20 pozostałe sesje
Bank BPH 11:45 08:00 pozostałe sesje
Bank Millennium 12:00 08:10 pozostałe sesje
Bank Pocztowy 11:00 09:00 pozostałe sesje
BGK 10:30-11:00 08:45 pozostałe sesje
BGŻOptima 12:00 08:00 pozostałe sesje
BGŻ BNP Paribas 11:00 09:30 pozostałe sesje
BOŚ 11:00 08:15 pozostałe sesje
Santander 11:00 08:15 pozostałe sesje
Citi Handlowy 10:30 08:00 pozostałe sesje
Credit Agricole 12:00 09:30 pozostałe sesje
Deutshe Bank 11:00-12:00 07:45 pozostałe sesje
Eurobank 11:00 07:30 pozostałe sesje
Getin Noble Bank 10:00 08:15 pozostałe sesje
Idea Bank 10:30 09:30 pozostałe sesje
ING Bank Śląski 11:00 08:10 pozostałe sesje
Inteligo 11:30 06:00 pozostałe sesje
mBank 12:00 06:00 pozostałe sesje
Pekao SA 11:00 08:30 pozostałe sesje
PKO BP 11:30 08:00 pozostałe sesje
PLUS BANK 11:00-12:00 07:45 pozostałe sesje
Raiffeisen Polbank 10:30-11:30 08:00 pozostałe sesje
Toyota Bank 10:00-10:30 08:10-08:30 pozostałe sesje
VW Bank 13:00 07:55 pozostałe sesje

 

Skąd będę wiedzieć, kiedy muszę spłacić pożyczkę?

Będziesz otrzymywać przypomnienia e-mail i SMS ze szczegółami spłaty na krótką chwilę przed terminem spłaty pożyczki, oprócz tego możesz zalogować się na swój profil użytkownika i tam sprawdzić szczegóły.

Pamiętaj, że w każdym momencie możesz skorzystać z opcji refinansowania, które jest dostępne na Twoim profilu. Wystarczy złożyć wniosek i wpłacić opłatę tylko za refinansowanie, aby cieszyć się zmienionym terminem spłaty.

Co zrobić, jeśli nie mogę spłacić pożyczki w terminie?

Zaloguj się na swój profil i sprawdź ofertę na refinansowanie pożyczki. Jeśli jest dostępna - złóż wniosek o refinansowanie na 30 dni a następnie dokonaj opłaty na jedno z podanych kont bankowych. To wszystko! :) 

Jak tylko Twoja pożyczka zostanie zrefinansowana (po otrzymaniu opłaty), otrzymasz informację za pośrednictwem poczty e-mail i SMS.

Jeśli masz dodatkowe pytania zadzwoń do naszego Działu Windykacji 22 380 90 11 (Pon - Pt 8-20 oraz Soboty 9-15).

Czy mogę dokonać spłaty pożyczki przed terminem?

Tak, spłaty pożyczki można dokonać w dowolnym momencie przed upływem ustalonego terminu.

Jakie są godziny pracy Wandoo Finance?

Obsługa Klienta Wandoo Finance jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19.

Dział Windykacji pracuje od poniedziałku do piątku w godz 8-20 oraz w soboty od 9 do 15.

 

 

Kontakt z nami
Kontakt z nami